Návrh podrobnějších pravidel doručování senátních tisků

13.10.2011

Praha, 12. schůze Senátu


Návrh podrobnějších pravidel doručování senátních tisků (Tisk č. 222)

čas 17:34:15 - 17:35:17:

Vážený pane předsedající, dámy a pánové. Jenom velmi stručně. Určitě je to chvályhodný krok. Většina z nás, nebo někteří z nás stejně už s papírovými tisky nepracují. Na druhé straně byl bych rád, kdybychom se zamysleli nad tím, zda by se neměly propojit informační systémy Úřadu vlády, Poslanecké sněmovny a Senátu, neboť předávání těchto informací je naprosto zbytečné a dalo by se fungovat v jednom informačním systému. Neříkám, že to má být zítra, ale znamenalo by to další velké úspory. Potom ještě prosím, aby informatici Senátu vyřešili možnost přeposílání těchto informací i na jiné adresy, než je oficiální mailová adresa Senátu, protože některým z nás to dělá velké problémy a z různých důvodů, protože nejsou činní jenom v Senátu, spíše používají jinou mailovou adresu, než je ta oficiální, a to přesměrování, zejména pokud se dostáváme mimo Senát, někdy dělá problémy a nám ty informace potom nepřicházejí.

Přílohy